Projekty
KEGA 035UK-4/2022 Psychologické vzdelávanie pre nepsychologické profesie: metodická a obsahová podpora
Lemešová, M. & Sokolová, L. (2024). QUESTions UNI A Game Full of Questions. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. 1. vyd. 70 s.
Lemešová, M. & Sokolová, L. (2024). Opäť v škole. Hra vracajúca do školských čias. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. 1. vyd. 47 s.
Lemešová, M., Minarovičová, K., Sokolová, L., & Zacharová, Z. (2024). Psychológia x-krát inak. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. 1. vyd. 132 s.
Lemešová, M., Minarovičová, K., Sokolová, L., & Zacharová, Z. (2024). Výzva alebo prekážka? In: Dvorská, D., Sokolová, L., Karolčík, Š., Dovičák, M., Griguš, S., & Hrćan, Z.: Učiteľská akadémia UK [webová stránka]. https://www.ucitelskaakademia.sk/pripady-a-pribehy/psychologia-x-krat-inak/vyzva-alebo-prekazka
Zacharova, Z., & Lemešová, M. (2024). Creating science posters as part of Sensitization of Innovative Teacher Training. ICRE24,Porto.
Lemešová, M., Sokolová, L., & Zacharova, Z. (2024). Social-psychological training for non-psychologist professions in Slovakia. ICRE24,Porto.
Lemešová, M. & Sokolová, L. (2024). Ako zaradiť do psychologickej prípravy v terciárnom stupni vzdelávania témy duševného zdravia? Dieťa v ohrození. Psychická odolnosť ako výzva súčasnosti. VÚDPaP.
Lemešová, M. & Sokolová, L. (2023). QUESTions UNI. Hra plná otázok. Bratislava: Slovenská asociácia pre učiteľstvo psychológie, 2023. 1. vyd. 44 s. ISBN 978-80-974026-3-1
Zacharova, Z., & Lemešová, M. (2023). Why is there a need for psychological Education of Proscectove Pre-Service Teachers for Pre-Primaty Education? EECERA, Lisabon, 2023
Lemešová, M., & Sokolová, L. (2023). Povedz to fotkou... photovoice ako výskumný a vzdelávací nástroj. In Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku: punk v kvalitativním výzkumu aneb "Kvalita is not dead", České Budějovice.
Lemešová, M., Minarovičová, K., & Zacharová, Z. (2023). Psychológia je ... vnímanie významu psychológie študentkami a študentmi nepsychologicky zameraných študijných odborov. In Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku : punk v kvalitativním výzkumu aneb "Kvalita is not dead", České Budějovice.
Lemešová, M., Minarovičová, K., & Demkaninová, D. (2024). Prípadové štúdie typu aplikovaných učebných scénarov a storytelling vo vyučovaní psychológie. In Kvalitatívny prístup a metódy vo vedách o človeku: „Nové horizonty kvalitatívneho výskumu, Bratislava.
KA2 - 2022-1-BE02-KA220-SCH-000089287, Inclusion through interprofessional COllaboration in a Community Of Practice in Education
Zacharová, Z., Teijsen, E., Boonen, H., Breyer, C., Schukoff, P., Vandenbussche, E., Gomes Neto, C.F., Durães, H., I., M., P., Ferreira, M., M., Maia, M., S., Unterreiner S., Alves, S.R.G., & Ferková, Š. (2023). Inclusion through interprofessional Collaboration in a Community Of Practice in Education. In Premostenie akademickej a humanitárnej práce na podporu dieťaťa a zraniteľného obyvateľstva. Bratislava