Pedagogická fakultaUniverzita Komenského v Bratislave

Mgr. Zuzana Štefanec, PhD.

Kvalifikácia: 
  • 2015-2016 – Filozofická fakulta UK, Bratislava; 2-ročné špecializačné štúdium v odbore ,,školský psychológ“
  • 2007 – 2011 Pedagogická fakulta UK, Bratislava; Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa, študijný odbor: Predškolská a elementárna pedagogika, Ukončené dizertačnou skúškou, titul PhD.
  • 2002 – 2007 Pedagogická fakulta UK, Bratislava; Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa, študijný odbor: Učiteľstvo všeobecno-vzdelávacích predmetov, špecializácia: Psychológia - pedagogika Ukončené štátnou skúškou s vyznamenaním, titul Mgr.
Doterajšia prax:
  • 2007 - 2011 - Pedagogická fakulta UK - doktorandka
  • 2011 - súčasnosť - Pedagogická fakulta UK – odborná asistentka
  • 2016 – súčasnosť - základná škola v Bratislave – školská psychologička
  • 2021 - súčasnosť – vedenie Katedry psychológie a patopsychológie PdF UK
Pedagogická činnosť:
  • Pedagogická a školská psychológia (PEP),
  • Psychologické aspekty výchovy dieťaťa v rodine (PEP),
  • Poruchy detského vývinu (PEP, UZ, PSY),
  • Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov (UZ),
  • Dejiny psychológie (PSY),
  • Výcvik sociálnych zručností I. a II. (SOC)

 

Vedecko-výskumná činnosť:

 

  • VEGA1/0191/19 Životné štýly a stratégie v kohortách slovenských adolescentov (2019-22, spoluriešiteľka)
  • · VEGA1/0620/16 Psychologické determinanty aktivity a participácie detí a adolescentov so zdravotným postihnutím vzdelávaných v integrovanom/inkluzívnom prostredí (2016-2019, spoluriešiteľka)
  • · VEGA1/0623/15 Vnímané hodnotové posolstvá žiakmi z formálnej edukácie (2015-2017, spoluriešiteľka)
  • UK/82/2008  -  Autoevalvácia ako nástroj riadenia kvality školy – vedúca projektu
  • KEGA  018UK-4/2013 - Obsahová inovácia predmetu Školský manažment s následným vytvorením modernej vysokoškolskej učebnice a e-kurzu LMS Moodle pre študijné odbory učiteľstva a učiteľov kontinuálneho vzdelávania - spoluriešiteľka
  • VEGA – 1/0829/13 Psychologické determinanty aktivity a participácie ľudí s postihnutím v starostlivosti o zdravie